شایعه در سانتیاگو برنابئو: ناراحتی بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید از کریس رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شایعه در سانتیاگو برنابئو: ناراحتی بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید از کریس رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شایعه در سانتیاگو برنابئو: ناراحتی بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید از کریس رونالدو

به گزارش برخی مطبوعات در کشور اسپانیا، بازیکنان اسپانیایی تیم رئال مادرید از عملی که رونالدو انجام داده و پس از شکست برابر اتلتیکو جشن تولد گرفته، به شدت ناراحت شده اند.

طرفداری- به گزارش الموندو، در رختکن رئال مادرید اتفاقاتی افتاده است. موضوع به مسئله ای باز می گردد که کریس رونالدو دقیقا بعد از شکست سنگین برابر اتلتیکو مادرید جشن تولد 30 سالگی اش را فراهم کرد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، هوادران رئال مادرید در صفحات اجتماعی به شکل منزجر کننده ای از این عمل فوق ستاره پرتغالی خود انتقاد کردند. گفته می شود بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید و در راس آن ها ایکر کاسیاس و سرخیو راموس از این عمل رونالدو به شدت ناراحت شده اند.

با توجه به گزارش های رسانه های مختلف و اخبار شنیده شده از سانتیاگو برنابئو، بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید دلخور شده اند. آن ها بهتر از هر کسی می دانند که هواداران در مادرید چه احساسی نسبت به باشگاه رئال مادرید دارند. بنابراین عمل رونالدو را مبنی بر گرفتن جشن تولد درست بعد از شکست سنگین برابر رقیب همشهری درک نمی کنند.

جزئیات دیگر این است که در این جشن تولد هیچ کدام از بازیکنان اسپانیایی رئال حضور نداشته اند. په په، ناواس، مارسلو، خدیرا، خامس، مودریچ و کوئنترائو به تولد رفته اند. گفته می شود همه دعوت بوده اند اما پس از شکست نا امید کننده ترجیح داده اند که در خانه بمانند.

خورخه مندس نیز در گفت گویی بیان کرد که مردم باید تلاش کنند کریس رونالدو را تشویق کنند و او مجبور بوده این جشن تولد را تدارک ببیند. اما درست دو ساعت بعد از آن که عکس های جشم تولد در صفحات اجتماعی منتشر شد، سیل انتقادات از سوی هواداران رئال مادرید به کریس رونالدو آغاز شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.